Ako naceniť produkt tak, aby bol konkurencieschopný a navyše ziskový?
Je ďalší pracovný deň a vy potrebujete urobiť novú cenovú ponuku. Možno sa trochu bojíte, lebo úspešnosť vašich cenových ponúk sa pohybuje kdesi okolo 5%, a to vás demotivuje. Začnete študovať výkres nového produktu, a postupujete ako obvykle. Aby ste si ušetrili čas, hľadáte podobnú, už v minulosti nacenenú súčiastku v hromade papiera alebo v neprehľadných adresároch. To sa vám ale nedarí, a preto musíte začať kalkulovať od úplného začiatku. Premrhali ste už veľa času, ale ponuku musíte dokončiť včas, tým utrpí kvalita…Poznáte to? Toto môže byť iba zlý deň alebo každodenná situácia.
Prechod na Teamcenter Product Cost Management je len malou časovou investíciou v porovnaní s trápením a stresom, ktoré vám kalkulácie cien produktov v takéto dni prinášajú. Teamcenter Product Cost Management vám zabezpečí konzistenciu a väčšiu prehľadnosť vašich cenových ponúk, a to v príjemnom užívateľskom prostredí. Viete si v ňom vytvoriť šablóny ponúk, kde si nadefinujete štruktúru podľa konkrétneho zákazníka, a tým zefektívnite celý proces.
Kalkulácie sú presné, prehľadné, detailné a trvajú kratšie, ako keby ste použili konvenčný spôsob výpočtu. Jednoduché zmeny, či už v materiáli, v lokalite alebo vo výrobnej technológii vám umožnia robiť rýchle prípadové simulácie.
Takže v čom je rozdiel? Rozdiel je v tom, ako efektívne využijete svoj čas a prostriedky. Vďaka prechodu na toto riešenie máte väčšiu šancu promptne a adekvátne reagovať na zmeny trhu, a byť krok pred vašou konkurenciou. Naši zákazníci, používajúci Teamcenter Product Cost Management, deklarovali až 15% úsporu nákladov.